1. Prekių grąžinimas ir keitimas

 

Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos.
Prieš grąžindamas prekę, Pirkėjas  praneša pardavėjui, būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą, užpildyti formą , nurodyti sąskaitos numerį, pirkėjo vardą, atsiskaitomosios sąskaitos numerį ir prekių grąžinimo priežastį.

Grąžinimo formą taip pat galite rasti https://www.bezdzioniukas.lt/grazinimo-forma
Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 30 dienų nuo prašymo pateikimo dienos arba įrodyti, kad per šį laikotarpį perdavė prekes vežėjui.
Jei grąžinama prekė ar pakuotė yra pažeistą, pardavėjas turi teise nepriimti gaminio arba atsižvelgus į pažeistos pakuotės ar prekės būklę, gražinti sumažintos vertės kainą.
Grąžinant prekes būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą, užpildyti formą , nurodyti sąskaitos numerį, pirkėjo vardą, atsiskaitomosios sąskaitos numerį ir prekių grąžinimo priežastį.nurodyti užsakymo numerį, priežastį.

Pardavėjas turi teisę grąžinti pinigus per 14 dienų nuo prašymo, nutraukti sutartį gavimo dienos, bet ne anksčiau, nei Pardavėjas gaus grąžintas prekes.

Jei grąžinama kokybiška prekė, kurios pristatymas klientui nekainavo (t.y. siuntos vertė buvo didesnė kaip 50 eurų), iš už šios prekės klientui grąžintinos sumos išskaičiuojamas mokestis už transporto išlaidas.

Jei grąžinama kokybiška prekė, iš už šias prekes klientui grąžinama suma už transporto išlaidas.

Pirkėjas prekės grąžinimo išlaidas, kurias pardavėjas turi kompensuoti pirkėjui, su sąlyga, kad pirkėjas pasirinko ekonomišką prekių grąžinimo būdą ir pateikė pardavėjui išlaidas pagrindžiančius dokumentus.

Jei Pirkėjas nesutinka su grąžintina suma, jis turi teisę prašyti, kad prekių vertę nustatytų trečiosios šalies ekspertas. Trečiosios šalies eksperto išlaidas apmoka šalis, kurios reikalavimas pasirodė esąs nepagrįstas.
Sveikatos ar higienos prekės, kurios buvo naudotos po pristatymo (pvz., čiulptukai, maitinimo buteliukai, pientraukiai, higienos ir kosmetikos prekės ir kt.), negali būti grąžinamos.

 

2. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas

 

Pirkėjas įsigijęs netinkamos kokybės prekes, prekei taikomu garantiniu laikotarpiu, gali grąžinti prekes ir atgauti sumokėtus pinigus, arba pasirinkti kitą grąžinimo būdą:
- kad pardavėjas neatlygintinai pašalintų prekės trūkumus, kuriuos įmanoma pašalinti,
- sumažintų prekės kainą,
- pakeistų prekę analogiška tinkamos kokybės preke,
- grąžintų už prekę sumokėtą kainą, kai prekės kokybės trūkumas yra esminis, t.y. toks, dėl kurio pirkėjas negali naudoti prekės pagal jos paskirtį. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti prekės, jeigu prekių trūkumas yra mažareikšmis.

Pirkėjas, aptikęs neatitikimus, privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui ir nesinaudoti preke po neatitikimo nustatymo.

Pardavėjas neatsako už:
Gedimą atsiradusį dėl pirkėjo kaltės.
Žalą/defektus, atsiradusius dėl netinkamo gaminio naudojimo, ar gamintojo gaminio vadove nurodytos techninės priežiūros nesilaikymo.

Pirkėjui prekės grąžinimo išlaidas, kurias pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi kompensuoti pirkėjui, su sąlyga, kad pirkėjas pasirinko ekonomišką prekių grąžinimo būdą ir pateikė pardavėjui išlaidas pagrindžiančius dokumentus.

3. Prekių keitimas, pristačius ne tas prekes, kurias užsakė pirkėjas

Pirkėjas, pastebėjęs, kad pristatytos ne tos prekės, kurios buvo nurodytos užsakyme, privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo/ atsiėmimo informuoti pardavėją raštu, šioje svetainėje nurodytais kontaktais ir susitarti dėl prekių pakeitimo.

Pirkėjas prekės grąžinimo išlaidas, kurias pardavėjas turi kompensuoti pirkėjui, su sąlyga, kad pirkėjas pasirinko ekonomišką prekių grąžinimo būdą ir pateikė pardavėjui išlaidas pagrindžiančius dokumentus.

Pardavėjas prekes pakeičia po to, kai gauna iš pirkėjo pristatytas ne tas prekes, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų, nebent dėl nuo pardavėjo nepriklausančių priežasčių būtų numatytas ilgesnis terminas. Jei pardavėjas prekes gali pristatyti tik ilgesniu terminu, apie tai jis informuoja pirkėją. Jei pirkėjo netenkina ilgesni terminai, pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo, o pardavėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų (tačiau visais atvejais ne anksčiau nei pardavėjas yra gavęs pirkėjo grąžintas prekes) grąžina pirkėjui jo sumokėtą kainą, prekės pristatymo išlaidas (jei tokios buvo sumokėtos), kompensuoja prekių grąžinimo išlaidas.

 

Dėkojame, kad susipažinote su šiomis Taisyklėmis.

Nuoširdžiai

Beždžioniukas administracija