1. Užsakymas

Pirkėjas patvirtina užsakymą elektroniniu būdu pasirinkęs užsakomas prekes į virtualų krepšelį. Užsakymas yra priimtas nuo tada, kai pirkėjas paspaudžia nuorodą „Patvirtinti užsakymą“. Pagal užsakymą Pardavėjas elektroniniu paštu siunčia Pirkėjui sąskaitą. Elektroninėje parduotuvėje pirkti internetu gali asmuo, ne jaunesnis kaip 14 metų.

Užsakymas įsigalioja nuo to momento, kai yra pervesta atitinkama suma į Pardavėjo sąskaitą.

Prekės kainą pirkėjas gali sumokėti vienu iš šių būdų:
- naudojantis elektronine bankininkyste,
- banko pavedimu.

Prekės kaina po užsakymo patvirtinimo gali keistis tik išimtiniais atvejais, pvz. kai svetainėje buvo nurodyta neteisinga prekės kaina dėl IT sistemos klaidos, akivaizdaus apsirikimo ar nuo pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Apie tai pardavėjas informuos pirkėją nedelsdamas po neteisingos prekių kainos pastebėjimo, nurodydamas teisingą prekės kainą. Jei tokiu atveju pirkėjas nesutinka įsigyti prekės nauja kaina, pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai pardavėją per 3 (tris) darbo dienas raštu. Tokiu atveju, pirkėjui atsisakius užsakymo, pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui visas jo pagal tokį užsakymą sumokėtas sumas.

Kad Jūsų pirkimas svetainėje būtų paprastesnis ir greitesnis mes rekomenduojame pirkti svetainėje susikūrus paskyrą. Susikurdami paskyrą svetainėje privalote pateikti teisingus duomenis apie save, saugoti ir niekam neperduoti prisijungimo prie paskyros duomenų. Esant įtarimų, kad Jūsų paskyra svetainėje galėjo pasinaudoti kiti asmenys, mes turime teisę apriboti naudojimąsi paskyra, ją panaikinti.


2. Kaina

Prekių kaina internetinėje parduotuvėje www.bezdzioniukas.ltnurodyta eurais. Į prekių kainą įeina pridėtinės vertės mokestis. www.bezdzioniukas.lt pasilieka teisę keisti prekių kainas pasikeitus mokesčių dydžiams ir tais atvejais, kai gamintojas keičia prekių kainas. Perkant prekių už mažiau kaip 50 eur (pasirenkant paštomatų arba kurjerio paslaugas), prie kainos pridedamos transporto išlaidos, kurios sudaro 3,63 eur (paštomatu) – 5,85 eur (kurjeriu)  (išskyrus Kuršių Neriją). Jeigu užsakymo suma viršija 50 eur, prekės nurodytu adresu pristatomos nemokamai. Siuntos pristatymas į Kuršių Neriją per Omnivą (mokestis pridedamas prie siuntos gabenimo kainos) – 32,00 eur (be PVM mokesčio). Išimtiniais atvejais (sunkios prekės, kurios svoris viršija 25 kg) pristatymo kaina bus didesnė.

 

3. Apmokėjimas už prekes


Pirkėjas sumoka už prekes pagal Pardavėjo pateiktą sąskaitą. Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymą ir sąskaitą faktūrą, jei Pirkėjas iki nurodyto termino pabaigos sąskaitos neapmokėjo. Pirkėjas sumoka už prekes į Pardavėjo nurodytą einamąją  banko sąskaitą.

 

4. Pristatymas

 

Prekes pristatysime per 1-4 darbo dienas.
Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš toliau nurodytų prekių pristatymo būdų:
-prekių pristatymas pirkėjo nurodytu adresu Lietuvoje, Omniva kurjerių pagalba.
-prekių atsiėmimas iš Lietuvoje esančių Omniva paštomatų, kurių sąrašas nurodytas prieš patvirtinant galutinį užsakymą.
Omniva kurjeris informuos Jus SMS žinute, kai užsakymas bus pristatytas į paštomatą arba susisieks telefonu ir susiderins tikslų siuntinio įteikimo laiką, kai parinktas pristatymo būdas pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjui prieš pasirašant Omniva kurjerio siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą, rekomenduojame  patikrinti pakuotę ir prekių kiekį, Pirkėjui patvirtinus parašu, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Jei pakuotė arba prekė yra pažeista transportavimo metu, ji yra siunčiama atgal ir pakeičiama nauja, nepažeista pakuote. Vėliau  pastebėtos ir pateiktos pretenzijos dėl pakuotės ir prekių skaičiaus nėra patenkinamos.

Į Omniva paštomatus galime pristatyti siuntas, kurių išmatavimai iki 41 cm x 38 cm x 64 cm.

Jeigu Jūsų užsakytų prekių išmatavimų suma viršys galimus išmatavimus, prekių krepšelyje nebus galimybės pasirinkti šio pristatymo būdo.

Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po pristatymo patvirtinimo.

 

5. Prekių grąžinimas ir keitimas

 

Pirkėjas prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją.
Prieš grąžindamas prekę, Pirkėjas  praneša pardavėjui, būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą, užpildyti formą , nurodyti sąskaitos numerį, pirkėjo vardą, atsiskaitomosios sąskaitos numerį ir prekių grąžinimo priežastį.

Grąžinama prekė turi būti nepradėta naudoti, originalioje pakuotėje, nesugadinta, išsaugotų vartojamųjų savybių bei prekinės išvaizdos nepraradusi prekė ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus. Prekėms su pažeista pakuote ar sugadintoms, jei produktas buvo naudojamas kitais tikslais, grąžinimas netaikomas.

Jei grąžinama kokybiška prekė, kurios pristatymas klientui nekainavo (t.y. siuntos vertė buvo didesnė kaip 50 eurų), iš už šios prekės klientui grąžintinos sumos išskaičiuojamas mokestis už transporto išlaidas.

Jei grąžinama kokybiška prekė, iš už šias prekes klientui grąžinama suma už transporto išlaidas.

Pirkėjas, pastebėjęs, kad pristatytos ne tos prekės, kurios buvo nurodytos užsakyme, privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo/ atsiėmimo informuoti pardavėją raštu, užpildant šioje svetainėje prisegta forma ir susitarti dėl prekių pakeitimo.

Pirkėjas prekės grąžinimo išlaidas, kurias pardavėjas turi kompensuoti pirkėjui, su sąlyga, kad pirkėjas pasirinko ekonomišką prekių grąžinimo būdą ir pateikė pardavėjui išlaidas pagrindžiančius dokumentus.

6. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas

 

Pirkėjas įsigijęs netinkamos kokybės prekes, prekei taikomu garantiniu laikotarpiu, gali grąžinti prekes ir atgauti sumokėtus pinigus, arba pasirinkti kitą grąžinimo būdą:
- kad pardavėjas neatlygintinai pašalintų prekės trūkumus, kuriuos įmanoma pašalinti,
- sumažintų prekės kainą,
- pakeistų prekę analogiška tinkamos kokybės preke,
- grąžintų už prekę sumokėtą kainą, kai prekės kokybės trūkumas yra esminis, t.y. toks, dėl kurio pirkėjas negali naudoti prekės pagal jos paskirtį. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti prekės, jeigu prekių trūkumas yra mažareikšmis.

Pirkėjas, aptikęs neatitikimus, privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui ir nesinaudoti preke po neatitikimo nustatymo.

Pirkėjui prekės grąžinimo išlaidas, kurias pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi kompensuoti pirkėjui, su sąlyga, kad pirkėjas pasirinko ekonomišką prekių grąžinimo būdą ir pateikė pardavėjui išlaidas pagrindžiančius dokumentus.

 

7. Baigiamosios nuostatos

 

Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą ir jo asmeninę informaciją.

Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka

 

Dėkojame, kad susipažinote su šiomis Taisyklėmis.

Nuoširdžiai

Beždžioniukas administracija